Upis studija na fesb-u prijelazom s drugih studija

Sveučilišni, odnosno stručni studijski program na FESB-u može se upisati i prijelazom s drugih srodnih studijskih programa koji se izvode na drugim visokim učilištima u RH ili izvan nje. Maksimalni broj studenata koji se mogu upisati prijelazom s drugih visokih učilišta ograničen je kapacitetom FESB-a. U slučaju da prijavljeni broj studenata koji želi prijeći s drugih visokih učilišta prelazi kapacitete FESB-a obavit će se rangiranje pristupnika prema prosjeku ocjena priznatih kolegija.

koraci za prijelaz s drugih studija

1. Provjeri zadovoljavaš li uvjete za prijelaz

Studenti mogu prijeći sa drugih visokih učilišta i upisati studijski program na FESB-u ili promijeniti studijski program ako već studiraju na FESB-u, samo ako im odgovarajući Odbor za studijske programe prizna na studijskom programu kojeg žele upisati najmanje 30 ECTS bodova. U suprotnom slučaju pristupnici neće moći upisati željeni studijski program na FESB-u.

NAPOMENA

Studenti koji već studiraju na nekom od studijskih programa na FESB-u mogu u tijeku studiranja jednom promijeniti studijski program.

2. Prikupi dokumente i ispuni molbu

PRIKUPI DOKUMENTE:

  1. Ovjereni prijepis ocjena položenih kolegija na studijskom programu sa kojeg se pristupnik ispisuje
  2. Pristupnici koji već studiraju na FESB-u trebaju donijeti i potvrdu za prijelaz koju mogu dobiti u studentskoj službi
  3. Pristupnici koji prelaze na FESB s drugih visokih učilišta trebaju uz molbu i prijepis ocjena priložiti i ovjereni plan i program studija na kojem su bili upisani, a iz kojeg je vidljiv sadržaj položenih kolegija

Trebaš preuzeti i ispuniti molbu za prijelaz s drugog fakulteta ili promjenu studija/smjera/usmjerenja na FESB-u.

Preuzmi molbu

NAPOMENA

Pristupnici koji prelaze na FESB s drugih visokih učilišta molbu i dokumentaciju treba predati u pisarnicu fakulteta (soba A210) do 21. rujna tekuće akademske godine.
Pristupnici koji već studiraju na FESB-u molbu i dokumentaciju treba predati u pisarnicu fakulteta (soba A210) do 21. rujna tekuće akademske godine.

3. Odluka Odbora za studijske programe i participacija u troškovima studija

  1. Na temelju predane pristupnikove dokumentacije odgovarajući Odbor za studijske programe izdaje odluku o prijelazu i priznavanju kolegija
  2. Kolegije na kojima su izvedbenim planom definirani preduvjeti za upis, pristupnici neće moći upisati ako nisu ispunili preduvjete, odnosno ako im Odbor nije priznao kolegije koji su preduvjet za upis tog kolegija
  3. U godini prijelaza sa studija na studij pristupnici plaćaju puni iznos participacije u troškovima studija, dok se za ostale godine nastavka studija primjenjuje model participacije u troškovima studija koji vrijedi i za sve ostale studente

4. Prikupi ostale dokumente i priloži prilikom upisa

1. Ispisnicu s prethodnog studija
2. Svjedodžbu o položenoj državnoj maturi
3. Domovnicu
4. Rodni list
5. Potvrdu o prebivalištu (ako je pristupnik s područja Splita dovoljan je preslik osobne iskaznice)
6. OIB i JMBG bez kojih se neće moći obaviti upis
7. Upisni list koji se može dobiti u studentskoj službi Fakulteta
8. Potvrdu o plaćenoj upisnini u iznosu 400 kn
9. Potvrdu o plaćenoj participaciji u troškovima studija u iznosu 8000 kn
10. Dvije fotografije veličine 3,5cm x 4,5cm

Ukoliko si dokumente preuzeo putem servisa e-Građani, na upis ih trebaš donijeti isprintane.

NAPOMENA

Pristupnici koji već studiraju na FESB-u trebaju prilikom upisa priložiti:
1. Upisni list
2. Potvrdu o uplati participacije za troškove studija
3. Potvrdu o uplati upisnine

5. Plati upisninu i donesi uplatnicu

  1. Trebaš donijeti potvrdu o plaćenoj upisnini u iznosu 400,00 kn.
  2. Na uplatnici u rubriku Poziv na broj primatelja trebaš navesti svoj OIB
  3. Uplatu trebaš napraviti na žiro račun fakulteta HR2823600001102061001 i upisati HR67 u rubrici Model.

OBJAŠNJENJE

Uplatnicu za školarinu, tj. participaciju u troškovima studiranja, trebaš ispuniti na isti način kao i za upisninu, jedino trebaš za iznos napisati 8000 kn i u opisu plaćanja “Participacija u troškovima studiranja”.

6. Predaj sve dokumente i obavi upis

Kada Odbor donese pozitivnu odluku i prikupiš sve potrebne dokumente, upis možeš obaviti na šalteru Studentske službe Fakulteta u vremenu od 10:00 do 14:00 do 28. rujna tekuće akademske godine.